В Україні відкрився 137-ий Центр адмінпослуг за принципом «Єдиного вікна» - в Луцьку

16:01 11 Липня 2013 року

11 липня, Луцьк, Волинська область. «Для спрощення процедури отримання громадянами адміністративних послуг та підвищення їх якості, по всій країні відкриваються Центри надання адмінпослуг за принципом «Єдиного вікна» та реалізується проект надання адмінпослуг через відділення Укрпошти», - сказав Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул під час перевірки роботи нового Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку.

Він зазначив, що новий Луцький центр «Єдиного вікна» став вже 137-им в Україні. Всього до 1 січня 2014 року планується відкрити понад 680 центрів адмінпослуг в усіх містах обласного значення та райцентрах.

Центри надання адмінпослуг за принципом «Єдиного вікна» створюються на базі сучасних технологій. Зокрема, в роботі нового Луцького центру запроваджено електронну систему керування чергою, ведеться аудіозапис всіх прийомів громадян, апаратурою відеозапису оснащені робочі місця співробітників, встановлена система електронного документообігу «АСКОД» з можливістю використання електронного підпису.

Серед послуг, які наразі надаються адміністративними центрами, наприклад,  - реєстрація юридичної особи та фізичної особи підприємця, видача ліцензій на господарську діяльність. В деяких центрах можна отримати також витяги з Державного реєстру прав на нерухоме майно або витяги з Державного земельного кадастру, а також стати на квартирний облік або зареєструвати громадську організацію.

 

В Україні відкрився 137-ий Центр адмінпослуг за принципом «Єдиного вікна» - в Луцьку
В Україні відкрився 137-ий Центр адмінпослуг за принципом «Єдиного вікна» - в Луцьку

«Планується, що в Центрах надання адмінпослуг можна буде отримати також паспорт для виїзду за кордон або інше посвідчення особи, зареєструвати акт цивільного стану (одруження, народження),  зареєструвати права на квартиру або отримати реєстрацію за місцем проживання», - сказав Олександр Вілкул.

Він зазначив, що наразі Урядом створено Реєстр адміністративних послуг в Україні. А також, для надання можливості громадянам отримувати інформацію про такі послуги через Інтернет, створений Єдиний державний веб-портал адміністративних послуг, який наразі працює в пілотному режимі (http://poslugy.gov.ua).

«З початку наступного року планується відкрити гарячу Урядову телефонну лінію для надання громадянам інформації про адмінпослуги. Завдяки цьому кожний громадянин, зателефонувавши, зможе отримати інформацію про місце надання необхідної адмінпослуги в будь-якому регіоні країни, про зміст послуги та термін її надання», - сказав Олександр Вілкул.

 «Також Уряд продовжує роботу над поширенням проекту надання адмінпослуг через «Укрпошту». Наразі спрощений доступ до таких послуг вже мають жителі всіх 27 областей через 4124 відділення «Укрпошти», - сказав Олександр Вілкул.

До кінця 2013 року планується, що спрощений доступ до адміністративних послуг будуть надавати ще понад 10 тис. відділень зв’язку в усіх 27 дирекціях «Укрпошти».